Obchodní podmínky

Všeobecné ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.stromo.sk, jehož provozovatelem je Andrej Martinka FLORMAX, místo podnikání Květová 514/26, 97201 Bojnice, SR, IČO: 42140765, zapsaná u Okresního úřadu Prievidza3, číslo živnostenského , DIČ: 1080043668, DPH IČ: SK1080043668, email: info@stromo.cz, telefon: +421 944 200 333

 Provozovatel je plátcem DPH.

Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 12/2003. č. 40/1964 Z. z., občanský zákoník, zákonem č.j. 250/2007 Sb., o ochraně spotřebitele, 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, zákonem č.j. 22/2004 Z. z., o elektronickém obchodu, zákonem č.j. 391/2015 Sb., zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů všechny v platném znění. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy těmito obchodními podmínkami, jen je-li v textu výslovně uvedeno, že smluvní stranou je podnikatel, jinak se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami řídí zákonem č. 100/2010. 513/1991 Sb. v platném znění.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá dodavatel se spotřebitelem.

Prodávající (dodavatel) je osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy jedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo povolání nebo osoba jednající jejím jménem nebo na její účet.

Kupující - spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

Kupující – podnikatel – je subjekt, který není kupujícím spotřebitelem podle definice uvedené v tomto článku. 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Kupující si vybere produkt a počet na základě aktuální nabídky uveřejněné na internetové stránce www.stromo.sk. Po ukončení nakupování zákazník zkontroluje obsah a vyplní informace potřebné k úspěšnému splnění objednávky (adresa, email, způsob platby, dopravy apod.), vybere způsob dopravy a platby a objednávku odešle/potvrdí kliknutím na tlačítko „Objednávka s povinností platby“.[SOS3]

Objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu www.stromo.sk jsou závazné. Odesláním/potvrzením objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami..

Návrhem na uzavření smlouvy je umístění nabízeného zboží na internetové stránce www.stromo.cz, smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí na zadaný email kupujícího, na vznik kupní smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Takto uzavřenou smlouvu nelze jednostranně měnit (takto uzavřenou smlouvu lze měnit na základě dohody obou stran).Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy vyplývají z těchto obchodních podmínek a kupující má vždy možnost před samotným odesláním objednávky tuto zkontrolovat, popřípadě ji opravit.

Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho ani kupujúceho, je možné uzatvoriť zmluvu v inom, pre obe strany zrozumiteľnom, jazyku.

 

Ceny

Ceny jednotlivých produktů jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech ostatních daní. Spotřebitel má možnost seznámit se s lhůtou, po kterou je prodávající vázán svou nabídkou včetně ceny.

Všechny akční ceny platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního výrobku není uvedeno jinak.

Konečná cena je uváděna v objednávkovém formuláři těsně před odesláním objednávky, je uvedena včetně DPH, popřípadě všech ostatních daní a poplatků (balné, poštovné...), které musí spotřebitel pro získání výrobku nebo služby zaplatit. Tuto cenu nelze prodávajícím jednostranně měnit. 

Platobní podmínky

Kupující si může zvolit způsob platby, buď:

 

  • na dobírku (30 Kč),
  • převodem na účet (0 Kč),
  • platobní kartou (0 Kč),
  • v hotovosti pri osobnom odběru (0 Kč).

 

Odběrným místem při osobním odběru je: Okrajová, Bojnice 97201 

Dodací podmínky

Zboží je doručováno prostřednictvím přepravních společností SPS, GLS, Packeta nebo Toptrans na závislosti výběru dopravy zákazníkem nebo druhu objednaného zboží. Zboží, které je skladem a je objednáno nejpozději do 12.00 v pracovní den Pondělí až Čtvrtek, je expedováno nejpozději následující pracovní den a zpravidla doručeno do tří pracovních dnů ode dne přijetí objednávky.

V případě způsobu platby převodem na účet je zboží expedováno nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet prodávajícího a zpravidla doručeno do 2-5 pracovních dnů ode dne přijetí platby.

Pokud zboží skladem není, je označeno lhůtou, do kdy bude zboží expedováno prodávajícím; nebo je označen pojmem „Vyprodán“, v tomto případě je možné kontaktovat prodávajícího emailem nebo telefonicky a informovat se o dostupnosti daného zboží. Prodávající oznámí kupujícímu dodací lhůtu a po jejím odsouhlasení ze strany kupujícího vznikne kupní smlouva.

Cena za poštovné kurýrskou společností je pro Českou republiku 149 Kč

Cena za poštovné kurýrskou společností je pro Českou a Rakouskou republiku 359 Kč

Cena za poštovné společností Packeta je pro Českou republiku 109 Kč

Cena za poštovné společností Toptrans je pro Českou republiku individuální v závislosti na váze objednávaného zboží a vzdálenosti adresy doručení. U zboží označeného v popisu jako UPOZORNĚNÍ: Cena dopravy je individuální v závislosti na vzdálenosti a hmotnosti. dodatečně informujeme zákazníka o přesné částce dopravy na základě zadání přesné váhy zboží a adresy doručení.

Cena za balné je 59 Kč

Převzetí zboží

Kupující spotřebitel neprodleně po převzetí vizuálně zkontroluje jakost a množství produktu a v případě nesrovnalostí kontaktuje obratem prodávajícího. V případě, že je zásilka viditelně poškozena již při přebírání od dopravce, kupující zboží nepřevezme, sepíše s přepravcem protokol a o této skutečnosti informuje prodávajícího za účelem sjednání dalšího postupu.

Nepřevezme-li kupující objednané zboží bez řádného odstoupení od smlouvy nebo bez toho, aby byla zásilka poškozena a zároveň sepsán protokol s přepravcem, je povinen zaplatit prodávajícímu náklady vzniklé s vyřízením a odesláním objednávky. 

Záruka, záruční list

Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Jde-li o použitou věc, je záruční lhůta 12 měsíců od převzetí věci kupujícím. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty.

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud to povaha věci umožňuje, postačí místo záručního listu vydat doklad o koupi.

Záruční list obsahuje označení prodávajícího (jméno a příjmení, obchodní jméno nebo název prodávajícího, jeho sídlo nebo místo podnikání), obsah záruky, její rozsah a podmínky, délku záruční doby a údaje potřebné k uplatnění záruky. Pokud záruční list neobsahuje všechny náležitosti, nezpůsobuje to neplatnost záruky.

Prohlášením v záručním listě vydaném kupujícímu nebo v reklamě může prodávající poskytnout záruku přesahující rozsah zákonné záruky, podmínky a rozsah této záruky určí prodávající v záručním listu.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, mechanické poškození, použití v rozporu s návodem apod..

 

Reklamace a její uplatnění – Spotřebitel

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. U použitých věcí neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci (při prodávaném použitém zboží má kupující právo na přiměřenou slevu) nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.

 

Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby ukončení reklamačního řízení (předání opraveného výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí) se do záruční doby nepočítá. V případě výměny věci za novou, začíná běžet nová záruční doba od jejího převzetí.

Při uplatnění reklamace spotřebitelem během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením.

Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.

Při uplatnění reklamace spotřebitelem po 12 měsících od koupě, kdy ji prodávající zamítl, prodávající je povinen v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat výrobek k odbornému posouzení. Je-li výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

Prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit spotřebiteli ihned, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.

Při uplatnění reklamace kupující zboží zašle zabalené do obalu vyhovujícího přepravě spolu s popisem vady a kopií dokladu o koupi (případně záručním listem, pokud bylo vydáno) na adresu: 

Andrej Martinka Flormax

IČO: 42140765

97201 Bojnice

Kvetová 514/26

mobil: +421 944 200 333

email: info@stromo.cz

 

O výsledku reklamace bude kupující informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky a zároveň mu bude doručen prostřednictvím e-mailu, resp. spolu s reklamovaným zbožím reklamační protokol.

Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřebírá. Doporučuje se zboží pojistit. Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. 

 

Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Lhůta pro odstoupení je zachována, je-li projev vůle spotřebitele k odstoupení odeslán (pošta, email, formulář apod.) prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Odstoupením spotřebitele od smlouvy se smlouva od začátku ruší. Prodávající je povinen převzít zboží zpět nebo nepokračovat v poskytování služby, vrátit spotřebiteli nejpozději ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne odstoupení od smlouvy (ne však před tím, než je prodávajícímu doručeno zboží nebo jinak jeho zaslání spotřebitelem prokázáno) cenu zaplacenou za zboží nebo za službu nebo zálohu, kterou spotřebitel uhradil za zboží nebo za službu včetně nákladů, které spotřebitel vynaložil v souvislosti s objednáním zboží nebo služby (včetně poštovného, ​​nákladů na dopravu, dodání apod., které kupující zaplatil pro doručení zboží k němu).

 Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení než nejlevnější způsob doručení nabízený prodávajícím. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel jen v tom případě, pokud výrobek plně odpovídal kvalitativním požadavkům a nebyl vadný. Projev vůle k odstoupení od smlouvy zašle (ne na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty) spotřebitel na adresu pro odstoupení od smlouvy nebo prostřednictvím emailu nebo prostřednictvím formuláře na odstoupení a zároveň je spotřebitel povinen nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne odstoupení zaslat zboží zpět na adresu : 

Andrej Martinka Flormax

IČO: 42140765

97201 Bojnice

Kvetová 514/26

mobil: +421 944 200 333

email: info@stromo.cz

 V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy prostřednictvím emailu nebo formuláře na odstoupení, je prodávající povinen ihned po přijetí takového odstoupení poskytnout mu o tom potvrzení.

V rámci zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu (14 kalendářních dnů od převzetí zboží), je spotřebitel oprávněn vyzkoušet zboží v rámci zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, v opačném případě je spotřebitel zodpovědný za snížení hodnoty zboží. Prodávající vrátí spotřebiteli již zaplacenou částku/cenu v zákonné 14 denní lhůtě stejným způsobem platby, kterým spotřebitel zaplatil pro získání zboží nebo služby, nebo jiným způsobem platby na základě dohody se spotřebitelem.

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od začátku ruší, vrátí nebo nahradí si smluvní strany všechna vzájemně poskytnutá plnění. Při vrácení zboží se sníženou hodnotou v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jakého je potřebné ke zjištění jeho povahy, vlastností a funkčnosti, je prodávající oprávněn požadovat vůči spotřebiteli náhradu takto způsobené škody.

Pokud se prodávající a spotřebitel nedohodnou jinak, spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou: 

  1. a) poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a došlo-li k úplnému poskytnutí služby,b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  2. c) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,
  3. d) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
  4. e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
  5. f) prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
  6. g) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit,
  7. h) provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
  8. i) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
  9. j) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
  10. k) poskytnutí ubytovacích služeb pro jiný než ubytovací účel, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby ve sjednané době nebo ve sjednané lhůtě,
  11. l) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, jestliže jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy. [SOS7]  

 

Ochrana osobních údajů

IS obchodu s názvem xxx je oznámen Úřadu pro ochranu osobních údajů ČR pod identifikačním číslem: xxx[SOS8]

Kupující je povinen uvádět osobní údaje shodující se se skutečností, úplné, pravdivé a přesné, přičemž v případě jakékoli změny osobních údajů takovou změnu oznámí (bezodkladně, je-li toto rozhodné pro splnění objednávky) emailem nebo písemně, nebo takovou změnu provede v rámci svého uživatelského účtu.

Informace o zákaznících jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 1/2003. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů, konkrétně ust. § 10 odst. 1 písm. 3 písm. b), kdy je provozovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje bez souhlasu dotyčné osoby (fyzická osoba nepodnikatel), je-li zpracování osobních údajů nezbytné k plnění ze smlouvy, ve které vystupuje dotyčná osoba jako jedna ze smluvních stran. Provozovatel zpracovává osobní údaje v rozsahu a způsobem, který je nezbytný k dosažení stanoveného účelu zpracování.Osobné údaje, ktoré sú predmetom spracovania v informačnom systéme:

jméno

příjmení

adresa s PSČ

email

telefon
 

Kupující (fyzická osoba spotřebitel) může kdykoli na základě písemné žádosti vyžadovat od provozovatele likvidaci jeho osobních údajů z informačního systému provozovatele, jejichž účel zpracování skončil. Provozovatel je povinen při likvidaci osobních údajů kupujícího postupovat v intencích §17 ve spojení s § 29 zákona o ochraně osobních údajů. Kupující má zároveň možnost uplatnit i ostatní práva ve smyslu §28 zákona o ochraně osobních údajů. Osobní údaje kupujících provozovatel neprodává žádné další osobě, výjimku tvoří externí dopravci, kterým jsou osobní údaje předávány za účelem splnění objednávky, tedy doručení zboží kupujícímu.

Uzavřená smlouva není prodávajícím archivována a není kupujícímu dostupná. [SOS9] 

 Orgán dozoru

Dozor nad dodržováním povinností prodávajícího vůči spotřebiteli je Slovenská obchodní inspekce, konkrétně pracoviště Inspektorát SOI pro Trenčianský kraj

Hurbanova 59, 911 01  Trenčín, Odbor výkonu dozoru a Právny odbor, tel. č. 032/6400 109, fax č. 032/6400 108.

Odkaz pro podávání podnětů a stížností: http://www.soi.sk/cz/Podávanie-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi 

Alternativní řešení sporů

Ve smyslu zákona 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů, je spotřebitel oprávněn obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na tuto žádost odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Možnost obrátit se na soud není podáním návrhu dotčena.

Subjekty, které jsou oprávněny řešit alternativní spory mezi prodávajícím a spotřebitelem jsou Slovenská obchodní inspekce nebo jiný subjekt vedený v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedený Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky.

Alternativní řešení sporu orgány alternativního řešení sporů je bezúplatné, subjekt alternativního řešení sporů může na svém webovém sídle uveřejnit poplatkovou povinnost za návrh na zahájení, poplatek však nesmí být vyšší než 5 eur. 

 Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách www.stromo.cz v den odeslání objednávky kupujícím, který je bezvýhradně přijímá.

Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 19.04. 2017.

Tyto obchodní podmínky byly konzultovány občanským sdružením SOS - ochrana spotřebitele (www.ochrana-spotrebitela.sk), které je provozovatelem internetové stránky www.obchodne-podmienky.sk. Toto potvrzuje udělený certifikát a logo SOS.

V případě jakýchkoli nejasností souvisejících s těmito obchodními podmínkami můžete SOS kontaktovat na info@obchodne-podmienky.sk. 

 

Autorská práva jsou vyhrazena a vykonává je SOS – ochrana spotřebitele o.z.

 

- Formulář na odstúpení od kupní smlouvy FORMULÁŘ VRÁCENÍ TOVARU

NÁPADY A
INŠPIRÁCIE
Výhody nákupu u nás
Stromo.cz
Kamenná prodejna

Stromo.cz
Rostliny doručíme
perfektně zabaleno
Stromo.cz
Rychlé dodání
Stromo.cz
Více než 2800 produktů skladem  

                            
Stromo.cz
98% spokojenost
zákazníků
Stromo.cz
Rostliny přímo od
pěstovatele

MenuX

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používajú súbory cookies, ktoré nám pomáhajú s ich vylepšovaním. Aby sme cookies mohli používať, musíte nám to povoliť. Kliknutím na tlačidlo "OK, súhlasím" udeľujete tento súhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies sú malé súbory, ktoré webové stránky (aj tie naše) ukladajú vo Vašom webovom prehliadači. Obsahy týchto súborov sú vymieňané medzi Vašim prehliadačom a našimi servermi, prípadne so servermi našich partnerov. Niektoré cookies potrebujeme, aby sme webová stránka mohla správne fungovať, niektoré potrebujeme k marketingovej a štatistickej analytike. Tu si môžete nastaviť, ktoré cookies budeme môcť používať.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná sa o technické súbory, ktoré sú nevyhnutné na správne správanie našich webových stránok a všetkých ich funkcií. Používajú sa okrem iného na ukladanie produktov v nákupnom košíku, zobrazovanie produktov na želanie, ovládanie filtrov, osobného nastavenia a taktiež nastavenie súhlasu s používaním cookies. Pre tieto cookies nie je potrebný Váš súhlas a nie je možné ho ani odstrániť.
Ovplyvňuje funkcie:
  • Konfiguračné cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a našich reklamných kampaní. Ich pomocou určujeme počet návštev a zdroje návštev našich webových stránok. Dáta získané pomocou týchto cookies spracovávame súhrnne, bez použitia identifikátorov, ktoré ukazujú na konkrétnych užívateľov nášho webu. Pokiaľ vypnete používanie analytických cookies vo vzťahu k Vašej návšteve, strácame možnosť analýzy výkonu a optimalizácie našich opatrení.
Ovplyvňuje funkcie:
  • Google Analytics - analytická návštevnosť
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Rovněž jsme se rozhodli cookie a ďalšie technológie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili jsme tak pro Vás výhradně nákupní zkušenosti. Vďaka použitiu personalizovaných súborov cookie môžeme varovať vysvetľovanie nežiaducich informácií, ako sú neodhadzujúce odporúčania výrobkov alebo neužitočné mimoriadne ponuky. Navyše nám používanie personalizovaných súborov cookie umožňuje ponúkať Vám doplnky, ako napríklad odporúčania výrobkov prispôsobených vašim potrebám.
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamné) cookies používame my alebo naši partneri, aby sme Vám mohli zobraziť vhodné obsahy alebo reklamy ako na našich stránkach, tak na stránkach tretích subjektov. Vďaka tomu môžeme vytvárať profily založené na Vašich záujmoch, takzvané pseudonymizované profily. Na základe týchto informácií nie je spravidla možná bezprostredná identifikácia Vašej osoby, pretože sú používané iba pseudonymizované údaje. Ak nevyjadríte súhlas, nebudete príjemcom obsahov a reklám prispôsobených vašim záujmom.
Ovplyvňuje funkcie:
  • Google Ads